Hevosopistolla keskitytään juhlavuoteen ja strategian toteuttamiseen.
Hevosopistolla keskitytään juhlavuoteen ja strategian toteuttamiseen. Kuva: Leena Alerini

Tiedote: Hevosopisto Oy:n tilinpäätös vahvistettiin, tulos noin 40 tuhatta miinuksella

Hevosopisto Oy:n yhtiökokous pidettiin Ypäjällä Loimijoki Golfin tiloissa 17.5.2024 ja käytiin läpi yhtiöjärjestyksen määräämät asiat.

Yhtiökokous vahvisti tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.-31.12.2023. Yhtiön liikevaihto oli 7,3 miljoonaa euroa ja tilikauden tulos oli - 40 757,13. Yhtiön taloudelliseen tilanteeseen vaikutti riita-asiaan liittyneet korvaukset.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Satu Väihkönen. Hallituksen jäseninä jatkavat Suomen Hippoksen edustajana Esa Nuottivaara, Suomen Ratsastajainliiton edustajana Jukka Koivisto, valtion edustajana Tanja Stormbom, Forssan kaupungin edustajana Jouko Haonperä, Jokioisten kunnan edustajana Jukka Matilainen sekä Ypäjän kunnan edustajana Matti Alanko.

Uutena jäsenenä aloittaa Suomen Hippoksen toisena edustajana Minna Mäenpää.

Yhtiökokous myönsi vastuuvapauden vuodelta 2023 hallituksen jäsenille sekä toimitusjohtajalle ja oli tyytyväinen yhtiön kehityssuuntaan.

Toimitusjohtajan katsauksessa käytiin läpi Hevosopiston juhlavuoden 2023 runsasta tapahtuma - ja kilpailutarjontaa sekä viime vuoden keskeisimpiä asioita kuten strategian toteuttaminen käytännössä.

Todettiin TV-ohjelman 2/2024 perusteella omistajien pyytämät Hevosopiston antamat selvitykset kattaviksi.

Hevosopiston toimintasuunnitelman mukaan vuoden 2024 painopisteinä ovat edelleen kannattava taloudenhallinta, opetuksen vahvistaminen ja resurssien oikeanlainen kohdentaminen, kilpailujen järjestäminen ja valmennustoiminta, suunnitelmallinen ja vastuullinen tekeminen, osaamisen ja esimiestyön kehittäminen sekä asiakasymmärryksen lisääminen ja hyödyntäminen.

Lähde: Hevosopiston tiedote

Hevosopistolla keskitytään juhlavuoteen ja strategian toteuttamiseen.
Hevosopisto "Hevoshelvetin" jälkimainingeissa: "Meidän tehtävämme on nyt selvittää asia"

Aiheeseen liittyvää

No stories found.